17 Mart 2011 Perşembe

Pişmiş Tavukla Sidik Yarıştırmak! İşte Ben...

Malum herkes bilir pişmiş tavuğun başına gelenleri,aslında hayatımızda kötü ne olsa kesin pişmiş tavukda bunu yaşamıştır diye garip bir psikolojiye kapılırız...Ama gelgelelim dün benim başıma gelenler herhalde kimsenin başına gelmemiştir, ya da en azından kimse kimseye anlatmamıştır...Bendeniz salak-mal-aptal-şapşal hayal@ çenemi tutamayıp birkaç kişiyle paylaştım...Şimdi sanıyorsunuz ki burdada anlatacağım;hayıııııırrrrr....Anlatamıycam dostlar,zaten bu blog olayından yasaklarla vs soğuttular,resim mesim yüklenmiyor,anlatmıycam...Belki olayın harareti geçer,açıkyaralarım kapanır(!) o zaman anlatırım...
Şimdilik bilinki benden "o" onuda bi b.k olmaz;kendimden nefret ediyorum....
aaaaaa resim yüklendi :S
Çenemi tutamaz birkaç güne gelir mevzuyu yazarım ;)

14 Mart 2011 Pazartesi

11 Mart 2011 Cuma

Mim-i haYaL-6

Epeydir mim yazmıyordum,saolsun negzel mimlemişde bana gün doğdu,bende onun gibi mim olayını sevenlerdenim...

Gelgelelim mim konumuza:daha doğrusu anketimize ;)

Hayalinizdeki meslek nedir?
Lisedeyken doktor olma hayalim vardı,bir ara pilot olayım diyordum ama sonunda mühendis oldum.Geldiğim noktadan pişman değilim;zaten diğer iki mesleği yapamazmışım.(tabi bu züğürt teselliside olabilir;böyle birşeyi itiraf edip canımı sıkamam bugün hıhhh :D )


Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
Yaz-kış aynı parfümü kullanırım,çok sık parfüm değiştiririm,hatta aynı anda birçok parfüm kullanırım.Ama illaki elimin altında bir faraway olmak zorunda;bitanem öyle buyurur çünküm ;)
 
Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü / sütsüz?
Çay-kahve fark yapmaz,ama ikiside şekerli olcak ve kahvem sütlü olmalı,tersini iki dünya bir araya gelse hatır için bile içmem :P
 
En önemli makyaj hileniz?
Bir hilem yok cidden,zaten çok ağır makyaj yapmam,ama gözüme siyah kalem sürmeden de evden çıkmam..
 
Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?  
Önce vay o cinin haline,bana böyle bir soruyla gelen yanardı baştan,o kadar çok şeyi üç dileğe sığdırmaya çalışırdım ki!Neler isteyeceğim bende kalsın ;)
 
Kahvaltı, öyle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?
Kesinlikle akşam yemeğini seçerdim,çünkü diğerlerini gün içinde hızlı geçiştirebiliyorum ama akşam yemeğine özenirim...
 
Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Siyah..Gotic kitty,hihihi :D
 

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
Alyansım tabikide ;)
 
Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
Çizgi filmlerdeki gibi olağanüstü güçlere sahip olmak isterdim..
 

Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Kesinlikle göz kalemi,hatta bitmeden alırım...
 
Gizli ünlü aşkınız kim?
Ohoooo çok var :D Blogumda resmi geçen bütün yakışıklılar gizli aşkımdır :PAslında gizli değil,beni tanıyan herkes hangi tiplerden hoşlandığımı bilir ve herhangi birinin o tanımlara sahip olması yeterli :D

Neden blog tutmaya başladınız?
Yazmayı seviyorum,hep sevdim.Kendimi yazarak daha iyi ifade ettiğimi düşünüyorum falan filan (bu falan filani çooook seviyorum :D ) 
 
Kimseyi mimlemiyorum,zaten herkes şimdiye kadar mimlenmiştir kesin...Bu konuda yazmak isteyenler buyursun efenim mimlendiniz... 

DipçikGibiNot:bu mime kendim bir madde ekleyim dedim...yapmayı sevdiğiniz jimnastik hareketi nedir?hihihi ortaokuldan beri bunu tek geçerim,çat diye birden kendimi arkaya bırakırken beni gören annemin eeeeeyyyyyvvvvaaaaahhhhh gitttiiiii kızz kooooşuuunnn demesine bayılıyorum :)))))Sorry mama,başka bildiğim bişe yok :D
  
       
 

9 Mart 2011 Çarşamba

Son Günlerde Ben

Bu aralar afakanlar basıyo bana sanki,hat safhada yoğunum,zaman az kaldı,alışverişler sıklaştı,paramız suyunu çekti,kimsenin nası gidiyor paran varmı dediği yok...

Haftasonu mobilyalarımızın siparişini verdik,kaporanın tamamını veremediğimiz için adamlar yapmaya başlayamıyor...

Evi boyatmaya karar verdik;mutfakdaki kombinin yeri değişecek,kombi emlakçıyla birlikte test sürüşü yapacak,bütün bunlar damat beyin görevi...

Ben perdeci arayışındayım,tanıdık halıcı soruşturması yapıyorum..Gelinlik provam var,epilasyon randevum var,haftasonları aile şirketimizde fazla mesai yapıp günlük 3-5bişey kazanıyorum onun yorğunluğu var...

Fırsat buldukça kpss çalışmaya çalışıyorum ama bu konuda çok başarısızım...

Aylardır bi fırsat bulup en çok giydiğim siyah pantolunumum belini yaptıramadım bol bol giyiyorum,onun sıkıntısı var....

Son zamanlarda aldığım herşeyi bir nedenden iade ediyorum,mağazalarda bu konuda çok sıkıntı çekiyorum,en son PrkBııırrravodan kazak aldım,tam para iadesi yapacaklardı,tüylendi diye söylenirken giydiğimi anlayıp iade yapmadılar ve kazağı fabrikasına gönderdiler;neyseki haftasında bana döndüler;değişim yapacaklar...YeKaMe'den aldığım takıyı iki gün sonra götürdüm 40 dakka reyon görevlisi gelsinde iade alsın diye bekledim,müşteri hizmetlernden hiç memnun kalmadım,en sonunda ben söylenince görevliyi beklemden halletti,e kadın madem halletcen beni bu karda kışda neden beklettin dimi...

Dün feci kar yağdı,bizim tarafta oturan iki bayan iki erkek düştük yola..İş arkadaşlarım sağolsunlar,çok kalender adam çıktılar...Bizi (yani bayanları) geride bırakıp önden hızlı hızlı basıp gittiler..Bütün sülalelerinin kulakları çınlıyorsa bilsinler benim yüzümden...Bugün sanki hiçbirşey olmamış gibi vıcıkvıcık hareketler!Ama ben sorarım elbet bir gün onlara...Hadi beni geçtim de diğer bayan kilolu,düşse kaldıramam tek başıma,kadını bende bıraksam yanında telefonu bile yok,ki zaten ben asla böyle birley yapamam...Neyse bu bugün için çok sinirli olduğum bir konu,saydırmak istemiyorum burdan....(ilk defa google'un aradığım bir resmi bulamadığına şahit oldum;satıcı arkadaş resmi diye birşey yokmuş :D neymiş anlatılmaz yaşanırmış :D)

Günlerdir bloguma giremiyorum yasak diye,host ayarı vs de bi ara işe yaramadı,bir ara ümidi kestim ama işte yine burdayım...Şimdilik bu kadar,resimde yüklenmiyo neden anlamadım yasa izin vs saçmalıyor,pöfff uğraşamıycam...

1 Mart 2011 Salı

Benden Pes!!!


Bu kadarına pes diyorum...insanlar işi gücü bıraktı,memleket meselesi blog yazlıları mı oldu??!! Vay halimize!!!

İçimden kendim bile daha önce duymadığım yaratıcılıkta size küfür ediyorum,kimin neresine battı safca yazdığımız bloglar bilmiyorum...

Bütün blogları alın münasip eylemlerle sizin olsun...Ben pes diyorum dostlar,böyle triplerle hiiiç uğraşamam...Demekki her yönüyle geri kalmış bu ülkede blog yazmakda YASAK...

wordpress'e filanda taşımıyorum,blogger.com devam ederse burdayım,yoksa bende yokum...ben burda karalamaya başladım,çok da bi mazim yok ama yazdığım birkaç satıra bakmak bile büyük zevkti benim için...Beni bu kadarcık zevkten bile mahrum bırakıyorlar ya Allah onları nasıl biliyorsa öyle yapsın....

Akşam akşam nasıl sinirlerim zıpladı anlatamam...

Deep sana ayrıca teşekkür borçluyum...Sanki deprem oluyormuş da bende dairemde herşeyden bi haber oturuyormusum ve dışarı çıkmam için beni uyarmışsın gibi hissettim...Senin yolun gittiğin her yerde açık olsun....