15 Kasım 2010 Pazartesi

i want to play a game


Dün Testere 7'yi izledim..Önceki bölümlere bakarak çok da farklı bişey göremedim,benzer oyunlar,benzer sonuçlardı..Ayrıca final demişler ama hiç de finallik bir hali yoktu...Final olduğunu bilmesem devamında kesin şöyle olur böyle olur diye kafamda büsürü senaryo yazardım...

Film dört kişi için 75-80TL'ye patlıyor(buna kişi başı olmasada su ve mısır dahil).Ama size tavsiye mısır almayın,yenmiyor...Annem "o kadar para verdik yeyin ..."diye diretmese iki tane dahi yiyemezdim..Saheler iğreç ötesi..Ama testere böyle bir film dimi,bilerek gidiyorsunuz..Neyle karşılaşacağını biliyor insan...Yinede film sonrası "çok zevk aldım yorumu" bence ürkütücü...(annemin kulakları çın çın ötecek..)

Benim için bu tarz filmler sıradanlaşmaya başladı.Ürkütücü,miğde buladırıcı,rahatsız edici bir tarafı kalmadı...Gayet normal şeyler gibi izledim...Bu halimi filmin sonlarına doğru farkettiğimde sırtım terlemeye başladı..Bu olamaz yaaa,orda gördüklerimiz normal insaların rahatsız olacağı türden şeylerdi ama ben rahatsız olmadım...Hani hep derlerya,insanın kalbi kararmaya başladığında durduramazsın,bir kere hırsızlık yapmışsan devamı gelir,ya da tetiği çekerken her seferinde değil,sadece ilkinde elin titrer...Sonra alışırsın,normal gelir...Onun gibi bir histi...Kendimden ürktüm...

25 yıllık ömrüme oldukça çok bu tarz film sığdırdım,geri kalanında kendime yasaklıyorum...

Zaten herşeye sıfırdan başlama gayreti içindeyim,sinema tarzımıda,okuduğum kitap tarzımıda tamamen değiştiriyorum ;)

Aslında "i want to play a game" derken amacım testerenin en meşhur repliğini kullamaktan ziyade,bugün başıma gelen bir olayı tatlı bir tesadüfle çok iyi özetlemesidir...

Daha önce neler oldu,ne düşünüyorum,uzun uzun yazdım başıma gelmeyen kalmadı,şimdi ise bir kaç resimle özetliycem :P

Önce;zaruri bir şekilde akraba sayılan ben ve o;
Rahat rahat yazdım çizdim,ama yazım takipteymiş,yakalandım,aile büyükleri olaya el koydu,ben kötü oldum...O 1-0 öne geçti...Sonra;
Öne geçmek için ben "i want to play a game " :D
Hatta bokunu çıkartıp ;
Ama gelin görünkü içimden;
Ohhhh rahatladım...En az 10 gol attım,aile büyükleridende takdirleri toplarım yakında..Değmeyin keyfime bu akşam;
Bugün plancıydım,fesattım,anormal keyifliydim,sevgi pıtırcığı gibi neşe saçtım etrafıma,kalbim karanlıktı...Kimse bi gariplik hissetmedi,ne hoş!

12 yorum:

  1. Resimlerle anlatım ne hoş olmuş:) Bu arada yazının başında yazdığın şeyleri ben de hostel'da hissettim, bir süre sonra etkilenmediğimi fark edince kendimden korktum ve bıraktım böyle şeyleri izlemeyi.. Zaten pek izlemiyorum film, onda da daha insancıl filmler izleme kararı aldım :)

    YanıtlaSil
  2. Offf ayalrdır bu filmi bekliyordum dehşet bişiii ya'! Kabul ediyorum midem alt üst oldu ama kesinlikle değdi buna! :)

    YanıtlaSil
  3. tüm seriyi izledim.. ama sırf başladığım işi bitirebilmek namına.. yoksa çok sevdiğimden değil..

    filme gitmeyi planlıyordum..başlığı görünce.."o film hakkında ne düşünüyorsa ona göre hareket edicem" dedim.. ve yorumlarını görünce gitmekten vazgeçtim..

    evde izlemek mode.. :)

    YanıtlaSil
  4. francesca mckennitt ; teşekkür ediyorum...uzun yazı yazmayıda okumayıda sevmiyorum,ama arada resimler olunca daha çok hoşuma gidiyor,çocuk gibi :P

    Modafobik; sana anne diyebilirmiyim :)aynı yorumu yaptınız,tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. memento mori..# ; aynen yaw seriye başlamış bulundum,sonra sırf 3D diye sinemada izleyim dedim ama 3Dli sahneleri azdı,sürekli bir 3boyutlu film izliyomuşsunuz zevki yoktu,mesela avatarla 3D tekolojisi kıyaslanamayacak kadar vasattı,e konuda klasik testere işte,bencede en mantıklısı evde izlemek ;)

    YanıtlaSil
  6. bir biriyle uyumlu neşeli bir yazı olmuş.
    testere hakkında aynen bende senn gibi düşündüm,bir an mısırların içine kuscaktım gercekten.bana göre değil o tarz filmler onu anladım anlamam birz geç oldu finalde anca kafama dang etti:D:D

    YanıtlaSil
  7. bende seviyorum böyle filmleri,insanlara karşı dikkatli olmam gerektiğini hatırlatıyor...

    haYaL@ plancı gördüm seni,dikkat et bebem gene başın ağrımasın...

    YanıtlaSil
  8. Testerenin akabinde kuzeninle aranda gecen vaziyeti daha değişik fotolarla görmek isterdik ;D ne bileyim daha testerevari :p

    Şaka bi yana bu filmler cidden bizi bizlikten alıyor ve farklı yerlere tasıyor..Sadece bu degil ki,gazetelerde,haberlerde yayınlayanan degisik cinayetler vs..Önceden adını bile duymaya tahammülümüzün olmadıgı cinayetler simdi olagan bir sey gibi geliyor...

    Bu arada cok doluymusum onu farkettim :))

    Testereyi bende merak ediyorum.bu hafta bir zaman bulup izleyeyim en güzeli ;D

    YanıtlaSil
  9. Yeaa, çok midem bulanıyo benim böyle filmlerde yeaa... Lisede Biyoloji dersinde dolaşım sistemi anlatılırken bile bayılmıştım ben, bide filmlerdeki böyle şeylere hiç katlanamam... :/

    YanıtlaSil
  10. !ancelina!; teşekkür ederim...bazışeyleri yaşamadan anlamıyo insan dimi ;)

    minik; bu sefer temkinliyim bebem :*

    timeout;gazetelere hiç girme zaten,hergün bi ton olay,korku yazarlarına bi to malzeme var,insanlar sıyırmış durumda...

    Melly ; ne zaman biri bu tarz filmler için seni gibi dese "ne kadar hassas çıt kırıldımsın" derdim ama artık alıyorum,normali oymuş yaaa

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle hayal@..


    Bu arada melly biyoloji dersinde bayılanda tek seni duydum eheh :D

    YanıtlaSil
  12. Valla o derece hassasım kan-man konularında.. :D

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...