15 Mayıs 2013 Çarşamba

Nerelerdeyim?

Buralardayım tabiki de, sıla'nın dediği gibi "kafa nereye ben oraya" diyecek bir lüksüm (g.tüm) yok, sıradan hayatımı sadece daha dolu dolu yaşıyorum. Daha önce bahsetmiştim sanırım yüksek lisansa başladım, hafta içi bütün akşamlarım kitlenmiş durumda.
 Ne bir arkadaşımla buluşabiliyorum ne de kendime vakit ayırabiliyorum. Geçen ay Maria V. Snyder'in Zehir Ustası isimli kitabını okumaya başladım, konusu çok ilgimi çekmişti,çok da güzel bir kitap ama bir ayda 100 sayfa anca okuyabildim! Son aylarda deli gibi film izlerken, nete giremediğim zamanda izlediğim film sayısı bir elin parmakları kadar ya var ya yok... Bu durumun tek nedeni tabiki de sadece okul hayatının eklenmesi değil. İş ortamım altüst durumda, kocaman bir projenin sorumluluğunu üstüme bırakıp giden iş arkadaşlarım var, tam işler hızlanmışken, yurtiçi-yurtdışı görevler gelmeye başlamışken işde tek başıma kaldım. Hergün firmaya toplantıya gidiyorum, bir dünya sorumluluk alıyorum, adım memur üstelik, akşama kadar kıçının üstünde oturup gazete-kitap okuyanlarla aynı parayı alıyorum, bide adam yerine konsam gam yemeyeceğim... Neyse iş hayatımda karışık yani...

Diğer taraftan ev almak üzereyiz, sürekli bankaya kredi için koştur, bir yandan tapuya koş, aklımda daha süratli beyin fırtınası yapıp birçok şeyi eş zamanlı ayarlamaya çalışmaktan elim yüzüm hatta kıçım sivilce içinde (biraz abartılı mı oldu ne :P)

Neyse diğer tarafta sempatik kadındoğum uzmanını ziyaretlerim tekrar başladı, onun stresi hepsinin üstünde mahvediyor beni. En son geçen Kasım ayında gitmiştim, çocuğumuz olmuyor diye isyanlarda olduğumu görünce beni azarlayıp geri göndermişti, mayısta hala bebek olmazsa o zaman senide eşinide kurcalarım ama şimdi eve gidin adam gibi sevişin diye nasihatta bulunmuştu, eh söyleneni yaptık o zaman ama bugün aylardan Mayıs ve bebek yok, adamda bizi bugün itibariyle kurcalamaya başladı, işte olan tam da bu! C.tesi küçük bir operasyonla renkli boyayı basıp tüplerimi tıkalıysa açacakmış, sancılı bir işlemmiş o yüzden uyutacaklarmış, neyse uyutsunlar canı kıymetli biriyim ama inşallah para konusunda uyutmazlar. 580TL imiş, duymayanlar duyanlara duyursun... Tamda ev almaya çalıştığımız dönemde süper hissettirdi...!

Okulda iki sınav atlattım, en düşük puanı ben aldım, neden acaba :P Bir ALES atlattım ki sonucunda rezil olmak var, sonraaa geçen hafta bir düğün atlattım, bu kafayla ankaranın bağlarında oynamak nasıl bir his tahmin edemezsiniz, en kötüsü bu haftasonuda bir düğün var...

Neyse adım filmmania benim adıma yakışanı yapayım:

Sinemada 3 tane birbirinden mükemmel film izledim, (konu özetlerini beyazperde.com'den aldım)
ilki ;

Konusu:"Askeri bir yönetim biri Jack adında deneyimli bir askeri , insanoğlunun bir zamanlar "Dünya" diye adlandırdığı terk edilmiş bir gezegene keşif için yollar. İnsanlığın büyük yok oluştan önce nasıl koşullarda yaşadığını araştırmakla dahası yaşayan her hangi bir canlı olup olmadığını bulmakla görevlidir. İnsanlığın bir zamanlar yuvası olan Dünya gezegeni birtakım uzaylı canlılar tarafından işgal edilmiştir ve gezegende hala varlıklarını sürdürmektedirler. Jack tüm bunları araştırmakla görevliyken, karşısına hiç beklenmediği sürprizler de çıkacaktır... 
Tron filmi ile tanıdığımız yönetmen Joseph Kosinski'nin yönettiği film, yönetmenin kendi çizgi romanından sinemaya uyarlandı. Kıyamet sonrası bir kurguya sahip olan filmin kadrosunda Tom Cruise'un yanı sıra Olga Kurylenko, Andrea Riseborough, Nicolaj Coster-Waldau, Melissa Leo ve Morgan Freeman yer alıyor..."
Filmde Tom Cruice'nin olması benim için yeterli bir izleme nedeni. Ki şimdiye kadar hiç pişman olmadım. Kurgusu, oyuncuları, ve görsel efektleri ile izlediğim unutulmaz bir aksiyon filmi oldu...Puanım: 8.0

İkinci filmimiz: 

Konusu:"1974 yılında, Texas'ta küçük bir kasabada yaşayan genç Sally, kenti yerle bir eden ve arkadaşlarını öldüren Sawyer çetesinden kurtulabilmeyi başarır. Bu olaydan uzun yıllar sonra, hiç tanımadığı büyük annesinin kendisine bir malikaneyi miras bıraktığını öğrenen Heather Miller, evi görmek üzere arkadaşlarıyla birlikte bir yolculuğa çıkar. Heather arkadaşları Nikki, Ryan ve Kenny ile yoldan aldıkları otostopçu Darryl ile birlikte malikaneye varınca, oldukça zevkli ve zengince döşenmiş bir evle karşılaşırlar. Heather mirası ancak satmama koşuşuyla devralabilecektir ve büyükannesi yazdığı bir mektuptaki talimatlara uymak zorundadır. Ev tüm ihtişamına karşılık terk edilmiş gibidir ancak rutubetli bodrum katında var olmaya devam eden dehşet tüm diriliğiyle onları beklemektedir...
John Luessenhop tarafından yönetilen Texas Chainsaw Massacre 3D, The Texas Chainsaw Massacre geleneğini sürdüren altıncı film olurken, 1974 yılında çekilen orijinal filmin sonrasında yaşananları konu alıyor. Filmin oyuncu kadrosu ise Alexandra Daddario, Dan Yeager, Trey Songz, Scott Eastwood, James MacDonald ve John Dugan gibi genç isimlerden oluşuyor."
Alanında benim için bile klasik bir film seviyesindeydi, yani filmi sevdim ancak türevlerini çok izlediğim için çok çok etkilenmedim, Belkide bu tarz filmlerden çok şey beklemek yanlış, neticede boş zamanlarda eğlencelik bir film, puanım:7.0

Son filmim, sona sakladım çünkü en son onu izledim ve benim kahramanım o; "Tony Stark",hayali bir hahraman en fazla bu kadar sevilebilir sanırım, o bir Iron Man!
Konusu:"Milyarder iş adamı, kahraman ve mucit Tony Stark, bu sefer gücü ondan çok daha fazla, hatta sınırsız bir düşmanla karşı karşıya kalıyor. Üstelik bu düşman, o çok sinirlendirecek bir hamle yaparak özel hayatını yok ediyor. Stark şimdi bu olayların kaynağını araştıracağını zorlu bir mücadeleye giriyor. Fakat en yakınlarını korumak için zekasının ve cesaretinin yanı sıra içgüdülerine de ihtiyacı var. Stark'ın bu savaşında kafasında dönüp duran soru ise belki de tüm olayların en can alıcı yanı: Adam mıdır kıyafeti kıyafet yapan yoksa kıyafet midir adamı adam yapan?
Yarattığı alaycı karakterlerle hayran kitlesini geliştiren Robert Downey Jr.'ı dördüncü kez Tony Stark olarak izleyeceğimiz filmin yönetmenliğini ise Shane Black üstleniyor. Filmin çekimlerine Kuzey Carolina eyaletinin Wilmington kentinde gerçekleştirilen filmin senaryosu ise Drew Pearce'e ait. Downey Jr.'a Gwyneth Paltrow, Don Cheadle, Jon Favreau, Ben Kingsley, Guy Pearce, Rebecca Hall, James Badge Dale ve Ashley Hamilton isimleri eşlik ediyor."
Bu film hakkında birçok kişinin eleştirisini okudum ve bazı noktalarda onlara katılsamda (ki burda olumsuz hiçbirşey yazmıycam) filmin büyüsüne o kadar kapıldım ki film bittiğinde sinema salonundan çıkmak istemedim. orda geçirdiğim 130dak. beni çok farklı bir dünyaya götürdü, geri gelmek istemedim, çok beğendim. Aksiyon-bilim kurgu tarzında film sevenlerin kaçırmaması gereken, mümkünse sinemade izlemesini tavsiye edeceğim bir film olmuş.Puanım:9.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...