29 Mayıs 2013 Çarşamba

Her şey normal

Beni kimler sarsın, avutsun şimdi...

İçimde sakladığım acılarım var, kimseyle paylaş(A)madığım sırlarım...

Kırıldığım anlar var, bazen olmadık yerde, olmadık zamanda, sıradan insanlara...

Öfkeliyim, o kadar ki Hulk gibi kendimi kaybedip canarvarlaşmam lazım, kırıp dökmem lazım, öfekimi bir yerden çıkarmam lazım, ya da oturup saatlerce ağlamam lazım...

Biliyorum, neden bahsettiğim konusunda bir fikriniz yok, ne olduğunu anlatamam, ya da beni neyin tetiklediğini...

Yazmak istediğim ama yazamadığım duygularım var...

Bu hayattan öğrendiğim bir şey var: "Her şey normal" Bu da şarkısı...
Buda sözlerinin bir kısmı "Hepimiz en az bir kere çok eğleniyorum taklidi yapmadık mı? 
Her şeye dışardan bakıp içerdeymişiz gibi kahkaha atmadık mı? 
Hepimiz en az bir kere çok seviyorum taklidi yapmadık mı? 
Eski bir yüzü unutmak için yeni yüzlere bakıp pişman olmadık mı? 

Günahsız hayat var mı? 
Hatasız biri var mı? 

Her şey normal 
Hepsi normal bu hayatta 
Anladım "

1 yorum:

  1. Şarkı da yazın da harika. Sanırım bir kezden çok daha fazladır.Hepimiz maske taktık ve takmaya da devam ediyoruz.

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...