15 Ocak 2011 Cumartesi

Allahım Sana Geliyorum..

Yorgunluktan tükendim,en son ne zaman böyle yoruldum bilmiyorum.Elimi kolumu nere koyacağımı bilemiyorum şuan.

Hafta içi 9-6 gayet rahattım :) Ama akşamları lazer epilasyonu araştırmasıyla geçti,4 farklı yerle görüştüm hepsi birbirinden farklı fiyat verdi,farklı lazer cihazı kullanıyorlarmış,birbirlerini kötülediler,yaa ne yapcam,hangisine gitsem bilmiyorum...Bu en çok kafamı kurcalayan sorunlardan biriydi...Nette araştırma yapmaktan gözlerim çöktü...

Diğer konu nikah günü almaktı..Nikah salonu fotoğraf için tek bir yerle anlaşmış,üç paket sunuyorlar birini mecbur seçeceksiniz diyorlar,uyuz oldum.Ayrıyeten birde salonda fotoğraf çekimi olması lazım,o da en az 400tl,nikah için en az 250tl,oldu mu min resim işi 650tl...
Diğer konu gelin başı için düşündüğüm kuaförün geçen yılki fiyatının 450tl olduğunu duyunca kalp krizi geçirmem..

Diğer konu kına kıyafeti için yarım gün gezip onuda düşündüğüm fiyatın iki katına almam...

Diğer konu balayı tatili için hafta boyu nette araştırma yapmam,hala karar verememiş olmamız,iki tane turu ziyaret etmiş olmamız...

Son 10 gündür araştırdığım gelinlikleri eleyerek içlerinden birini sonunda seçtim ve yarın dikim için purovaya gideceğim...

Yok nikah şekeriydi,yok nikah davetiyesiydi,yok tv ünitesi ayrı yok yemek masasıydı aq herşeyi ben düşünmek zorundayım...İnce ince hesap kitap yapıyorum,bir ay önce yaptığım hesabın şuan iki katına çıktım.Kredi çekmek farzdı ama miktarı artık çok fazla....

Özetle son bir haftada 2tur şirketi,4güzellik merkezi,8abiyeci gezdim.Saatlerce nette gezdim,downloadumun haddi hesabı yok...Bugün sabahtan aile şirketimizde amele gibi çalıştım ve bedenim iflas etti...

11 yorum:

  1. Evlenmek de başlı başına bir işmiş desene.Canım benim ya kolay gelsin hepsi geçecek ve siz çok mutlu olacaksınız.

    YanıtlaSil
  2. Lazere yeni başlıyorsan şu anda en iyi cihaz alex
    Bu arada Allah tamamına erdirsin!
    düğün başı için duyduğun fiyat gayet ortalama benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
  3. huyumkurusun ; darısı tez zamanda başına :D

    girlythings ; yapma yaw bi başa 500tl mi verces,bide kınada baş yapılacak,biz mıçtık desene...yaw lazer konusunda kafayı yicem,alexde tek seans 500tl,çok pahalı yaaaaa,sanki para mıçıyos,gece gece ağzım bozuldu,silmeye üşendim,mucxx kızlar ;)

    YanıtlaSil
  4. 500 diyen adamı al kafasını alexin içine göm resmen saçmalamış

    YanıtlaSil
  5. Ay kıyamam ben sana ya ama gözüm korktu valla evlilikten senin bu halini görünce ben evlenmekten vazgeçtim (:

    YanıtlaSil
  6. İnşallah huzurlu evinizde, kahvelerinizi yudumlarken anarsınız bu tatlı ama yorucu telaşı :)

    YanıtlaSil
  7. Oha oldum.
    Ben bu yazıyı gördükten sonra zaten düğün-nikah-kınagecesi yapmaya soğuktum şimdi hiççççç yapmam.

    Git kıy nikahını sonra git evine paşalar gibi, sen ve hayatının erkeği. Yemişim milleti eğlendircem diye canımın çıkmasını... Anam sinire geldim! One fiyatlar öyle, abareyyy.

    YanıtlaSil
  8. Evlenmek ne zor işmiş yahu :)
    Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. girlythings; 6-7 yere gittim görüştüm hepsiüç aşağı beş yukarı aynı fiyatıverdi,bende en son özel bi tıp merkeziyle anlaştım,tıp merkezi olduğu için daha güvenilir geldi,fiyatıda 400tl,azcık kasacaz başka çare yok,ben ömrümün sonuna kadar kıl-tüy uğraşamam yaa :S

    cipsi vazgeçme kuşum yaa,çok yorucu ama neticede bir o kadar güzel olacak inşallah ;)

    körebe teşekkür ederim,son günlerdeki koşturmaya bakıp bende aynı şeyi diliyorum...

    Liella canım daha bunlar neki,asıl evi tutup eşya olayına girince paralar gidecek tomar tomar...sağolsun erkek tarafı herşeyi bize yıktılar,aq eve sokmayacam hiçbirini...

    franceska yaw herkesmi böyle cebelleşiyo çok merak ediyorum..bekarsan darısı başına :)

    YanıtlaSil
  10. Herkes böyle, zaten evlilik hazırlığı sırasında ayrılmıyorsan bir 5 sene gidiyor evlilik. O ilk 5 seneyi atlattıktan sonrası kolay:p

    Bekarım da, daha etim butum ne benim ayol 20 yaşındayım daha :)

    YanıtlaSil
  11. francescacık bende benimkiyle tanıştığımda 19 yaşımdaydım,okul-askerlik-iş-güç derken şimdi 25olduk,ama o günlerde gelin sizi evlendirelim deseler hayır demezdik :D o yüzden sen gözünü açık tut,sağlam birini bulunca yapış bırakma,sonradan birini bulmak zor oluyor,yakınlarımdan biliyorum ;)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...