2 Ocak 2011 Pazar

Yeni Yıl ŞOK'ları

Son 3 günde 4 tane şok edici haber aldım,şaşkınlıktan dudağım uçuklamak üzere...Şimdi sırayla başlayım anlatmaya...

Şok-1;
Benim annemin halasının kızının kızı var..Böyle anlatınca dıdının dıdısı gibi duruyor biliyorum,benim için öyle ama aslında sülalede en çok görüştüğümüz akrabalarımdır kendileri.Kız üniversite 4de okuyor.Geçen aylarda nişanlandı.Kimseyi beğenmeyen feminist biriydi ve çok hızlı bir kararla nişanlandı.Bu kararıyla beni bayağı şaşırtmıştı ama şok geçirmeme neden olan hadise bu değil.Bu kızın ailesi gayet dindar namazlı abdestli birileridir.Beni her gördüğünde babası din konusunda başımı şişirir,kendisini çok sevdiğim için aynı nutuğu her seferinde sonuna kadar dinlerim.Başkalarının kızlarının rahatlığıyla dedikodu yapan bu sevimli aile geçtiğimiz yılbaşında kızlarını İzmir'e nişanlısının yanına göndermiş!Ben ve ailem şoklardayız..Ben nişanlandığım zaman arayı açmayın nikahı yapın diye akıl verenlere bakın...Ben gece bile aynı şehirde dışarı çıkamam onlar hatunu teee İzmir'e yollamışlar...Neyse gerisi yorumsuz....

Şok-2;
Çok sevdiğim bir aile dostumuz X.amca var.Bu amcam bana okul hayatımda çok destek olmuştur.Babam gibi görürüm kendilerini..Aynı zamanda annemin iş verenidir.Dindar düzgün bir adam...İlk evliliğinden olma bir oğlu,ve ikinci evliliğinden bir kızı var.Çocukları evli.Adamın lüks bir semtte iki dairesi vardı.O daireler 3 ev eder normalde.Birinde kendi oturuyordu diğerinde oğlu.Neyse oğlunun oturdugu evin üstüne kredi çekmiş.Evin yarı değeri ipotekli,ve nasıl olduysa tabu damadın üstüne geçmiş.Damatla karısının arası bozukmuş ve evlilikleri bitmek üzereymiş,evde tehlikede tabi.Üç çocuklu oğlu kapıda kalmak üzere.Diğer ev karısının üstüne,özlük üveylik filan ortalık baya karışıkmış.Şimdi benim bu gözümde büyüttüğüm X.amcanın bu hesapsız tutumu beni şok etti.Umarım adaletli bir karar verir...

Şok-3;
Akşam üstü f.book'da maillerime bakıyordumki 15 yıllık eski komşumuzun hatırladığım kadarıyla küçük olan ama şimdi üniversiteye giden kızları bana mail atmış.Günlerdir bize ulaşmaya çalışıyorlarmış.Annemlerle bizde yılbaşında onları düşünmüştük ne yapıyorlardır diye...Kadın ms hastasıydı,hastalığı bayağı ilerlemiş,konuşmakda zorlanıyordu.Çocukların ikiside büyümüş üniversiteye gidiyorlarmış.Kocası kadını boşanırsak sana maaş bağlanacakmış demiş,kandırmış ve boşanmışlar ama adam sonra kadını başka bir kadın için terk etmiş.Trajik bu olay beni çok etkiledi çünkü adam ben küçükkken benim idolümdü...Mükemmel bir babaydı,Çocuklarıyla eşiyle diyaloğu süperdi.Çok güzel bir aileydiler.Herkes onlara imrenirdi...Sonra ne olduysa adam kadını aldatmaya başlamış ama kadın bunu boşanana kadar fark etmemiş...Adam,şerefsiz,yeni hatunu tutmuş bideeve getirmiş..Yüzsüz!

Şok-4;
Son şok haberi içlerinde en şok olanı :D Ve de komik...Günlerdir netten kına kıyafetimi araştırıyorum.Diktirmeyi düşünüyorum.Annemlerle karar vermeye çalışıyoruz.Neyse ben bir model beğendim ve rengi fuşya olsun diye karar verdim...Bugün ben evde yokken annem ve teyzem alışverişe çıkmışlar ve annem kendine fuşya rengi bir elbise almış;kına için!Bide dönmüş bana ben kaptım o rengi sen başka renk seç pişti olmayalım demezmi!

3 yorum:

  1. ahaha :D hepsinde ayrı ayrı bir ohannesburger dedim ama 3. bana ayrı bir oturdu,onun dışında 4.de az değil hani :D

    YanıtlaSil
  2. hepsi şok hakikaten.Annene ne oldu böyle yaa :)O adamı da öyle bir geçer zamankinin Alisine benzettim bulmuş bi caroline desene işte hayat kimlere imreniriz kimler neler yaşar.

    YanıtlaSil
  3. annen gelin olcak desene:) o adama da hiç şaşırmadım. amsalak erkek milleti..

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...