30 Aralık 2010 Perşembe

Diyelimki...

Bir yılbaşı klasigidir büyük ikramiye bana çıkarsa ne yaparım hayali...Yaklaşık bir ay sürer ve hüsranla biter...Amortiye sevinip sonraki birkaç günde baş ağrısıyla kıvrandıktan sonra hayata kaldığımız yerden devam ederiz...

Diyelimki bu yılın talihlisi benim,ne yaparım acaba???

İlk icraat;piyangonun bana çıktığından emin olurum (daha önce rüyasını çok gördüm :D )parayı hesabımda gördükten sonra;

İş yerimden istifa ederim... (son olaydan sonra bu çok önemli bir hale geldi...)

Mükemmel hızlı ve güzel bir organizasyonla evlenirim...

Hemen balayı tatilen başlarım ve zaman sınırlaması yapmam,uzun bir süre ortalarda görünmem...

Sonra eve dönerim ve kendime güzel bir ev alırım;


Sonrasında hayatım oldukça şaşalı bir döneme girer.

Yeni moda ikoncanı olurum,paranın yarısını kıyafete yatırırım...

Sevgili eşim oyaansın diye mesleğimizle ilgili iş kurarım.Aradabir bende yüksek topuklarımla tıngır mıngır iş yeri ziyareti yaparım :P

(bu kısımı gerçekten istiyorum)
para çıkmasını en çok kendime vakit ayırabilmek için istiyorum...Evde saatlerce kafamı kaldırmadan puzzle yapmak,yağlı boya tablo yapmak,kitap okumak istiyorum...Daha çok nette dolaşmak,kendimi sitemi yapmak,daha çok blog yazmak istiyorum...Bütün dünyayı gezmek,gittiğim yerlerden alışveriş yapmak istiyorum...

Bir süre sonra b.kunu çıkarıp abuk sabuk olalarada girerim kesin,para çok beni bozmaz dersem yalan olur.Mesela;

Çok hayvan sevmem ama ev büyük ve bahçeli olunca severim sanırım :D Evdeki hayvanlarımı iyi beslerim,hepsi tombik olsun isterim...

Zenginliğimi insanların gözüne sokabilirim....

Bu kadar parayı nasıl yer bitiririm stresiyle sigaraya başlayabilirim...


İlerleyen dönemlerde çok eşlilik için düğmeye basarmıyım?ıııııı uuuuu bilmiyorum :D (bu yüzden çok büyük ikramiye değilde bir küçüğü çıksa daha hayırlı olur benim için,yani sadece kendimden değil kocamdanda şüphelenebilirim,o kadar para insanı yoldan çıkarır mı ,evet çıkarır,kimseye güven duyamaz bir hale gelmekde var işin ucunda)Neyse hayal bu işte,içine etmeden devam edelim...

Parayı sadece kendim değil tabi,ailemle tüketeceğim ama bu arada para çıksa cidden hayatını değiştirmek istediğim çok insan var...

Ama tabiki çıkmaz...Nerdeeee bizde o şans...

Bu arada hep derler ya talih kuşu bu sene sizin kafanıza konabilir...Onu geçinde bir çeğrek 8TL bu nasıl iş yaa,o kuş bu sene azımıza s.çtı kimsenin gıkı çıkmıyo.Bide şeytana uydum iki tane aldım...Bari amorti çıksada parayı kurtarsak...(buda çekiliş öncesi son karamsarlık ;) )

5 yorum:

  1. Banada jelibon tükkanı açsana:(

    YanıtlaSil
  2. LieLLa yafrusu istediğin jelibon tükanı olsun,para çıksın sana hemen bir çek yazıyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben bilet almadım.Şöyle bir geçirdim aklımdan hayal kurar gibi oldum.sonra vazgeçtim işte ölece yürüyüp otobüse bindim.Gürültü yuvasına doğru yola çıktım.Hayal kurmayı bile kısıtlıyorum bazen kendime sahi ben bunu neden yapıyorum:S

    YanıtlaSil
  4. Beni de evlat edinsene sana çıkarsa para (:

    YanıtlaSil
  5. kızlar kötü bir haberim var,benim hayallerle jelibon dükkanı da hayal oldu,ve de evlat edinme işlemleri de kaldı...bu senede züğürdüz malesef :(

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...