12 Ocak 2013 Cumartesi

Alex Cross 2012

Alex Cross (Tyler Perry) cinayet masası dedektifidir, psikoloji eğitimi almıştır. Picasso (Matthew Fox) isimli katilin peşine düşer fakat işler bir süre sonunda kişisel boyuta taşınır. Alex ailesini korumak için sınırlarını zorlar...

Filmin konusuna daha fazla girmeyim izleyin, çünkü izlenesi güzel bir aksiyon olmuş. Eşimin tabiriyle "konulu aksiyon"...

Matthew filmde inanılmaz bir oyunculuk sergiliyor ki bence filmi tek başına götürüyor. Filmde Matt'i gördüğümde şok olmuştum, kesin bunda birhastalık filan var, neden bu kadar zayıfladı acaba diye hayıflandım ama sonra araştırınca rolü için bu kadar büyük bir fiziksel değişim geçirdiğini öğrendim. Bu arada çok zayıftı ama gram yağ yoktu ;) Ki filmi izleyince rolüne nası da cuk diye oturduğunu görüyorsunuz... Alex yanında bayağı toroman kalıyor  ve filmin sonu süperdi, alex resmen tek kol dövüyor picassoyu...

Imdb 4.7 vermiş, bence büyük haksızlık, yorumlara baktım başka filmleri hatırlattığı için puanının düşük olabileceği konuşuluyor ama bence iyi bir aksiyon filmiydi. Sinemalar 7.4 vermiş ki bencede en az 6.5 hakediyor...

Hamiş: filmde Jean Reno var ama konuk oyuncu gibi o yüzden ondan hiç bahsetmedim ki zaten o adamı nedense sevemedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...