19 Temmuz 2013 Cuma

Acı Reçete-Side Effect-13

Başrollerinde Channing Tatum, Jude Law, Catherine Zeta-Jones ve Rooney Mara olan 2013 polisiye/dram/gerilim türünde ilginç bir film. İlginç dedim çünkü filmin sonu bende şok etkisi yaptı, yavaş temposuyla tam kapatıp başka film mi açsam diye düşünürken birden allahım noluyor deyip ekrana kitlendiğimi hatırlıyorum...

Konusundan çok bahsedip sürprizleri bozmak istemiyorum, izlememiş olan pek çok kişi vardır diye düşünüyorum, kısaca filmde bir psikiyatrının verdiği ilaçların yan etkisi olarak başı belaya karışan bir kadının daha sonra adaletle mücadelesi gibi görünüyor, ilaç şirketlerinin hasta insanları nasıl laboratuvar faresi gibi kullandıkları gerçeği işleniyor gibi görünüyor daha bir çok şey "... gibi" görünüyor ama final bambaşka... 

Bence başarılıydı, psikolojik gerilim sevenlerin seveceği bir film olmuş. Jude Law var filmde daha ne olsun zaten ;) 7.5/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...