1 Temmuz 2013 Pazartesi

Aşk Limanı-Safe Haven

Geçmişinden kaçan bir kadın küçük bir kasabaya gelir, iki çocuklu dul bir adamla tanışır ve aşkı yeniden keşfeder. Ancak kaçtığı geçmişi peşini bırakmaz.

Sonuna kadar gizemini koruyan bir film, içinde sıcacık bir aşk hikayesi var, her şey dozunda iki saate yakın sürüyor ancak sıkmıyor...

Sevdiğim dizilerden sevdiğim karakterler vardı filmde, o yüzden sevdim... Kötü karakter (David Lyons) çok başarılı. Her şey iyi hoş da son sahnede iyi çocuk kötü çocuğu biraz hırpalasa da sevdiği kızı söz verdiği gibi korumuş olsa film benim açımdan süper olacaktı... 

Filmin sonu ise bana cevap verir nitelikteydi, "aksiyon filmi değil bu cicim, romantik film!" sonu çok etkileyiciydi, tutuyum kendimi anlatmayım da izleyin...Puanım:6.5

1 yorum:

  1. Ben de izledim filmi. O kadar beğenmedim. Hollywood'un klasik romantizm mantığına, sos olarak biraz özgün konu eklemiş sadece.

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...