27 Eylül 2012 Perşembe

5harfliler.com

Siz hiç bilek güreşi yaptınız mı? Ben kız çocuğu olmama rağmen çok yaptım, ilk olarak evde annemle, sonra liseye kadar okulda erkek arkadaşlarımla... Okulda arkadaşlarımı yenebiliyordum ama evde anneme karşı hiç şansım yoktu... Neyseki zaman herşeyin ilacı; zaman geçti ben gençliğim doruklarına vardım ve annem yaşlandı; ve neticede onuda yenebilir hale geldim. Bilek güreşinde bir nokta vardır, aslında bir çok sporda vardı ya, o noktada eğer rakibiniz sizden güçlüyse, kıçınızıda yırtsanız yenilmeye mahkumsunuzdur, bunu bilmek ve tüm kaslarınızda hissetmek acayip bir duygudur, acıtır ama garip bir haz da verir...

Başlığa bakıp konuyu nereye bağlayacağımı merak ediyor olabilirsiniz, söyleyim; ben sağlam bir blog okuduğumda da aynı şeyi hissediyorum... Kemdi kendime "vay be elin oğlu-kızı ne yazmış ama! daha iyi bir cümle yazamazdım!" demekten kendimi alamıyorum, o an yenilmiş hissediyorum... Hepsi bu...

Geçenlerde keşfettiğim bir site bu, 5harfliler kalemi çok sağlam kişilerin yer aldığı bir site, yazılar çok keyifli, akıcı, uzun yazıları okumakta zorlanırım ama bu site farklı, istisna işte... Yazarları bayan, ki en çok hoşuma giden de buydu, onların hakkında onlardan biraz copy-paste yapayım; "5 Harfliler, kadın gündeminin peşinden vicdan, özen ve kahkahalarla koşan bir internet sitesidir.

5Harfliler, kadın gündeminin peşinde bir internet sitesidir.

5Harfliler ne demek?

Sitemiz, kadın kelimesinin neredeyse öcüyle bir tutulduğu bu günlerde, “üç harfliler” tabirinden hareketle kız, kadın, bayan, hanımefendi ayrımından bunalan bütün yorgun ruhlar için, kendine 5Harfliler ismini yakıştırmıştır.

1 yorum:

  1. bilek güreşi kısmı pek hoşmuş.
    :)
    siteye de bakarım tebi.
    :)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...