22 Eylül 2012 Cumartesi

Pamuk Prenses ve Avcı- Snow White And The Huntsman

İki hafta önce izlediğim bir film, beklentilerim çok yüksek değildi, ki cadı bu kadar başarılı olmasa işte size klasik pamuk prenses filmi derdim ama değil, cadı gelmiş geçmiş en iyi cadı ve filmi tek başına götürmüş resmen, Kristen oyuncu olarak çok zayıf, bütün filmlerde aynı mimikler cadıya bakıp öğrenmesi gereken çok şey var... Güzel bir aksiyon filmi izledim, ama hepsi o... Boş zamanlarda aksiyon filmi sevenlerin hoşlanacağı tarzda bir film...

Sinemalar Puanı:7.8/10
Imdb Puanı:6.5/10 
filmmania Puanı:6.0/10 

3 yorum:

  1. iviiiit aksiyon olarak iyidi iviit.
    julia roberts'inkini de izle kaçırdıysan.
    o daa eğlenceli sankii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o kadını yaşlandığından beri sevmiyorum yaa..

      Sil
  2. Önerileriniz için size teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...