23 Kasım 2012 Cuma

Dağ


Ön yargıyla gittiğim ama hem çok eğlendiğim hemde çok hüzünlendiğim bir film, acaba nefes tarzı bir film mi diye düşünebilirsiniz, alakası yok, askerliğe bakış açıları çok farklı, nefes hiçbir zaman bana gerçekçi gelmedi, askerleri yeren bir filmdi ama bu çok farklı, ayrıca bir çok Türk filmine göre yapım çok iyi... özellikle sondaki jenerik çok çok çarpıcı...

Oyuncular; 
Bu dörtlünün performansı iyiydi ama en çok yüzbaşıya bayıldım ben...

Konusu; biri kısa diğeri uzun dönem iki askerin dağda hayatta kalma mücadelesini anlatıyor, arada sırada askerlerin sivildeki hayatlarını gösteriyor, ki bu onların ruh hallerini, neyin onları dağa sürüklediğini daha iyi anlamamızı sağlıyor...

Filmle ilgili olumsuz eleştiri yapanlar var, ben çok fazla birşey söyleyemiycem, çünkü izlemeye giderken hiçbir beklentim yoktu, sadece eşime eşlik ettim, ama Oğuz'un askerlik yaparken telefonda sevgilisine fantezilerinden bahsettiği sahnede, Bekir'in böcek macerasında, yüzbaşının fıkrasında gülmekten yarıldım...

Yönetmen&senaryo: Alper Çağlar, tebrikler...

sinemalar:6.5
filmmania:7.0

4 yorum:

  1. İzleyecek film ararken bu postu atmış olmandan güzeli yok,teşekkürler! :D

    YanıtlaSil
  2. merak ettim şimdi...
    izlemeli:)

    YanıtlaSil
  3. zombi benim için zevk bu;)

    cepaynısı bencede kaçırma..;)

    YanıtlaSil
  4. izlicektim heeeey hızlı shey.
    :)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...