4 Kasım 2012 Pazar

Not Defteri

Klasikleşmiş romantik bu filmi bir sinema sever olarak neden bu kadar geç izlediğimi merak edebilirsiniz... Aslında belli bir nedeni yok, sadece birileri bir filmi ısrarla tavsiye ettiğinde bende ters tepebiliyor, yani eğer size gelip noluuuur bana romantik bir film tavsiye et demezsem sakın bana muhabbet arasında " geçen şu filmi izledim süperdi, kesin izlemelisin..." diyerek gelmeyin. İşte sonuç, yıllarca ertelediğim bir filmdi, izledim üstümden büyük bir yük kalktı sanki.. Artık "aaaa sen hala not defterini izlemedinmi?! ", yooo beybi izledim ve NE ABARTIYOSUNUZ BEE, İZLEDİM VE O KADAR AMAN AMAN BULMADIM! diye çemkirebilirim...

Film 2004-ABD yapımı, başrolde; Rachel McAdams, Ryan Gosling, Joan Allen ve Gena Rowlands gibi isimler var. Konu klasik; zengin kız- fakir oğlan, kızın ailesi birleşmelerini engeller ama yıllar sonra karşılaştıklarında kız başkasına aşık olmuştur ve evlenmek üzeredir... Bu hikaye tanıdık geldimi size de? :)

Dikkat spoiler içerir!

Film, baştan sonu belli olan cinsten, yani şimdi kim çıkıp ben yaşlı adamla kadının o gençler olduğunu anlamadım diyebilir ki, belki de filmi sıradanlaştıran nokta burası, belki gizem duygusunu katsalarmış filme daha etkileyici olabilirmiş. Film boyunca kendi kendime acaba nerde tekrar hayatları kesişecek demekten kendimi alamadım.Çünkü sonu belli, kadın hasta, hiçbirşey hatırlamıyor ama adam yanında, demekki biraraya gelip evlenmişler vs.. bla bla herşey ortada ve siz olayların olmasını belkiyorsunuz. Pek benlik değilmiş yani...

Film oldukça uzun sürdü, 2 saat sanırım... İki saat boyunca oldukça duygusal, oyunculuk açısından doyurucu (özellkle başroldeki kıza bayıldım),  yumuşak, insana sevdiklerine sıkısıkı sarılmasını öğütleyen (ki film boyunca sevgilim,hayatımın anlamı,herşeyim olan eşime sarıldım, öptüm...) bir film izledim...

Sonunda elele öldüler, filmin en güzel sahnesiydi...

imdb:7.9
sinemalar:9.1
filmmania:7.0

2 yorum:

  1. ayyyyy sevilmez mi bu film böle filmler. sana da iyi etki yapmış sonunda :)

    YanıtlaSil
  2. öyle deep, azcık çarptı beni ;)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...