10 Kasım 2012 Cumartesi

Kaos Teorisi

Ryan Reynol'a rağmen olmamış bir film. Dram -Romantik-Komediymiş. alakası yok...

Hayatını planlı yaşayan Frank (Ryan) birgün işe 10 dakka geç kalır ve hayatı altüst olur, önce kendini güzel bir kadınla yatakta bulur, sonra da bir hastane kayıtlarına göre baba olmuştur... Aslında safımız tamamen masumdur... Ama karısı ona inanmaz ve Frank çocuğun babası olmadığını tıbben ispatlamaya çalışır, bu arada kısır olduğunu öğrenir, 7 yaşındaki kızı kendinin değildir... En yakın arkadaşıyla karısının bir ilişkisi olmuştur... Ne kadar komik bir konu değilmi!!!

Filmden hiç hoşlanmadım, komik değildi, daha çok aksiyon vadediyordu ama film tamamen hayal kırıklığı... Bu yabancıların yozlaşmış ahlak anlayışları (karısının en yakın arkadaşıyla yatmasını affetmesinden bahsediyorum) miğdemi bulandırıyor...

Bİr de filmin puanları çok yüksek, insanlar neye puan vermiş çok merak ettim, ben buna en fazla 3/10 veririm. O da reynoldun performansına..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...