23 Aralık 2012 Pazar

Kanyon-2009

127 saat denen filmi izlediyseniz ve sevdiyseniz bu filmi tavsiye ederim, ben ikisini de sevdim. Film gerçeklik payı olan, saçma gibi başlayan ama kısa sürede saran ve son saniyesine kadar gerim gerim geren bir film... Filmde de 127 saatin gerçek hikayesine gönderme yapıyorlar, yani Amerikayı ilk biz keşfettik havalarında değiller ki bu benim çok hoşuma gitti...

"Şapşal" diyebileceğim bir çift ailelerinden gizlice evlenirler ve balayına Hawaiiye gitmek yerine Amerikanın kanyonlarında at sırtında gezmeyi tercih ederler. Hatun kişi pek gönüllü olmasa da aşkı için taze damada eşlik eder... Başlangıçta macera gibi görünse de tek rehberlerinin yılan tarafından ısırılıp ölmesi asıl maceranın başladığını gösterir... Eşyalarını taşıyan at kaçar, dönüş yolunu kaybederler, yiyecekleri ve içecekleri yoktur, telefon çekmez, bütün bunlar yetmezmiş gibi çevrede aç kurtlar vardır... Daha kötü ne olabilir? Damat kayadan düşer ve bacağını iki kayanın arasına sıkıştırır... 

Filmde kıza bayıldım, çok cesurdu, eşini ve kendini korumak için yaptıkları inanılmazdı...
Filmmania:7.0

1 yorum:

  1. hımmm 127 saati en iyiler arasına koymuştum.
    izlenir.
    kız da pek güzelmiş.
    :)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...