19 Aralık 2012 Çarşamba

G.I. Joe: Kobra´nın Yükselişi_G.I. Joe: The Rise of Cobra

2009 yapımı bu film benim en çok sevdiğim film türü olan; bilim kurgu, aksiyon, fantastik, gerilim, macera savaş hepsini birden içeriyor. Hatta komedi! Oyuncular çok iyi, yapım çok iyi, keşke sinemada izleseymişim dediğim bir film, aksiyon sahnelerini sevdim...

Film çölden, buzulların altına kadar geniş bir alanda geçiyor, pek çok gelişmiş teknoloji var, insan hayal ederken içinde kendini kaybediyor... Konusu bilim kurgu bir film için çok sağlam temellere dayanıyor, yani her dönemde kötü huylu silah satıcıları vardır, bir tarafa silah satarlar, diğer tarafa savunma kalkanları satarlar, hep o kötü huylular kazanır, ama G.I.Joe ekibi Cobra örgütünü ve bu silah satıcısını durdurmaya çalışır. Konu bu kadar sade ve sıradan ama kurgu çok iyi, sıkılmadan heycanla izledim...

Filmde bütün karakterlerin kendine has dikkat çekici yanı vardı, örneğin ortadaki komutanın yanındaki karakter (zenci dememek için kasıyorum bu kadar) filme inanılmaz renk katmış, en sağda yüzü görünmeyen ninjanın filmde hiç konuşmaması süperdi, neden konuşmadığına dair flashbackler ayrı bir güzeldi gibi...

Imdb pek beğenmemiş anlaşılan,5.7 sinemalar benim kafadan tip dolu anlaşılan:7.6, filmmania:7.5

Hamiş:Filmin devamını heycanla beklemekteyim... Fragmanlar karakterlerin bayağı değiştiğini gösteriyor ama umarım tempo en az bu kadar iyidir. Ey yapımcı yeni gelecek filmde yaşlı Bruce'u neden oynattınız? genç atletik kimse yok mu bu holivudda??? 

2 yorum:

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...