21 Ağustos 2012 Salı

Ah Salak Kardeşim- Our Idıot Brother


Son dönemde izlediğim beni şaşırtan filmlerden, başlarda sıkıldığımı itiraf etmeliyim, aksiyon seven biri olarak bu ne bee demedim değil ama sonra Ned'in inanılmaz saflığı ve kız kardeşlerinin Ned'e acımasız tavırları acaba sonunda ne olacak diye merak ettiriyor...

Ned, ileri derecede saf ve modern hippi, kız kardeşleri de rahatsız tipler, Ned gündüz vakti polise uyuşturucu satmaya kalkınca hapse giriyor, çıktığında ise kız kardeşleriyle yaşamaya başlıyor. Ned'in çocuksu-saf-sakar halleri kızları bunaltıyor, sürekli başlarından savmaya çalışıyorlar...Ama bir süre sonra Ned'in hayatlarını nasıl da düzene soktuğunu anlayacaklar fakat artık çok geç olacak... Böyle söyleyince Ned ölmüş gibi oldu ama değil, Ned küçük bir çocuk kalbine sahip sadece onu küstürecekler ve tabi ki onun gönlünü almak da yine bir çocuğunkiyle aynı olacak ;)

Film boş bir günde ya da uyumadan az önce izlenecek yumuşak,sıcacık bir film, ben sevdim!

Sinemalar Puanı: 8.2/10
imdb Puanı: 6.5/10
fiLmmAniA Puanı: 6.0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...