6 Ağustos 2012 Pazartesi

İnsan Kırkayak 1-2

İki Amerikalı turist kız ve bir Japon, Almanya'da deli!? bir doktorun eline düşüyor ve doktor ilginç bir deneyini bu üç insan üzerinde deniyor...

İngiltere'de yasaklanmış bir film bu...

Bundan sonrası filmin konusu hakkında detaylı bilgi verebilir, uyarmadın demeyin, izlemeyi dünüyorsanız bu kadar okuduğunuz yeter kapatın sayfayı...

Filmin ilkinde kısaca yukarıda özetlediğim gibi, detayında ise; doktor siyam ikizlerini ayırmada ün yapmış başarılı bir doktor, ama onca zeka ve yetenek fazla gelmiş olsaki adam bir süre sonra şöyle düşünmeye başlıyor; eğer ayırabiliyorsam birleştirebilirim de! ve o noktada önce hayvanları birleştirmeyi deniyor, başarıyor, sonra insanları... İki kız ve bir erkek ilk deneyi oluyor... Yöntemi şöyle;
Japonu öne koyuyor, kızları arkaya... Bir insanın başına gelebilecek en kötü şeydir herhalde, birden uyanıyorsunuz ve ağzınızın bir başkasının kıçına dikildiğini görüyorsunuz. Daha kötüsü sizin kıçınızda başka birinin ağzı dikili durumda, bu filmi izlerken en çok ortadakine üzülüyor insan, ki filmi izledikten sonra rüyasında kendini ortada gören çok olmuş... 

Kesinlikle insanın psikolojisini bozan, sapkınlığın çok ileri boyutta olduğu bir film, pek çok sahnesine bakamadığımı itiraf etmeliyim ki midem sağlamdır diye övünürdüm... Özellikle bir sahnede deli doktor bu üçlüyü beslemeye karar veriyor, en öndekini besliyor ve dışkılaması için çocuğun midesini bozacak şeyler veriyor, o arkadakini,  ortadakide en sondakini dışkılayarak besliyor. O sahnede artık daha fazla dayanamadım ve bende öğürmeye başladım. Bu senaryoyu yazan kafayı merak ediyorum! Kesinlikle normal olamaz!

Sonunda baştaki çocuk intihar ediyor, sondaki kız intihaptan ölüyor, ortadakini hatırlamıyorum, bir şekilde polisler olaya dahil oluyorlar ve doktoru ölü ele geçiriyorlardı...

Ve filmin ikincisi çekilmiş...Zaten ikincisinin olduğunu görünce ilkini izlemeye karar vermiştim. İlkini izledikten sonra daha ne olabilir ki bütün iğrençlikler yapıldı ve sonunda doktor öldü, eee ikincisi de neyin nesi acaba diyerek izleme gafletinde bulundum.ilki meğer ne kadar masummuş bunun yanında. Bu tarz filmlerin neden yasaklanması gerektiğini anlatması açısından başarılı bir film olmuş.

Filmde ilk filmi izleyen ruh hastası bir tip filmden çok fazla etkileniyor ve kendi deneyini yapmak üzere insan topluyor. İnsanları boş bir depoda biriktirmeye başlıyor. İlk filmdeki kızlardan birini de film görüşmesi vaadiyle kandırıp bulunduğu yere getiriyor ve kırkayak projesinin başına onu geçiriyor. Adam gerizekalı ruhhastası olduğuiçin ve tıp konusunda en ufak bir bilgisi olmadığı için insanları zımbayla birleştirmeye çalışıyor. Sonrası gerçekten dehşet verici...

Bu filme benim bir puanım bile yok, böyle bir filmin ne gibi bir amacı olabilir onu bile düşünemiyorum. Nasıl bir insan böyle bir senaryo yazabilir!

2 yorum:

  1. alla alla bunu bilmiyorum iyi mi. bütün korkuları gerilimleri izlerim kaçırmışım ama izlemicem yok midem bulanmasın şimdi. ben de çok şerbetliyim ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bayağı detaylı yazmışım izleme boşver ;) ama birine gıcıklık olsun diye izletebilirsin, sen de o ara göz ucunla bakarsın ;)

      Sil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...