21 Ağustos 2012 Salı

Cehennem Melekleri 2 - The Expendables

Sevgili deeptone izledi tavsiye etti ve bende ilk fırsatta izledim...

İlk defa bir filmin ilkini beğenmeyip ikincisine bayılıyorum. Film aksiyon sevenler için inanılmaz derecede çok iyi bir film.

İlkinde bana konusu zorlama,aksiyon sahneleri göze batacak derecede yapmacık gelmişti. Özellikle Sly'nin aksiyon sahnelerinde "eyvah dedeye birşey olacak.." şeklinde gıcık yorumlarla izlemiştim. Ama bu sefer estetikte tavan yaptırdığı içindir belkide, adamın aksiyon sahnelerini sevdim.

Filme yeni giren ve o hızla çıkan yeni çocuğu sevdim...

Chuck benim çocukluk idolüm, onun filmdeki sahnelerini sevdim...

Adamım her zaman Jason, ona bayılmayan yok sanırım (annem dahil)...

Filmde o aksiyon sahnelerinde yaşlılığı sırıtan sadece Arnold var, sanki elindeki silahın geri tepmesi onuda geriye atacak gibi duruyor... Zaten o adama tepkiliyim,...

Film genelde çok iyiydi, aksiyona doydum...

Üçüncüsü çekilecekse acele etmeleri lazım, adamlar çok yaşlı yaaaa...

Ama yinede derler ya ne varsa eski toprakta var diye, hakaten öyle...

Film sıradan bir aksiyon filmi, içine biraz duygusallık katmışlar süper olmuş zaten bu tarz filmler fazlasını da kaldırmıyor, sadece bu açıdan bakıldığında mükemmel bir film. Annemin tabiriyle aksiyon filmlerinda çok fazla mantık, çok fazla konu olmayacak; bir iyi birde kötü olsun, kötü iyinin canını yaksın, iyi gitsin ondan intikam alsın yeter!

Filmde görünce mutlu olduğum ender sahnelerden birinde Van Dam'ın meşhur uçan tekmeleriydi.. Adam o yaşta hala formda, hele de o tekmeleri Sly'nin kafasına patlatması benim için daha özeldi...

E bence de yeter...

Filmin puanları çok iyi;

Sinemalar Puanı:9.1/10 
Imdb Puanı:7.8/10 
fiLmmAniA Puanı: 7.5/10  o da Jason'un hatrına;)

İşte aksiyon tatilindeki müthiş insanlar...

Aralarında Bruce Willisin sırıttığını düşünen varmı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...