30 Mart 2013 Cumartesi

G.I.Joe-Misilleme


Bu filmin öncesini bilmeyenler için hatırlatma: burdaaa

Beklediğim bir filmdi, dün gece izleme şansım oldu, 3D olması ayrı bir heyecandı benim için, her sinemaya gidişimde 3D gözlüklerimizi evde unutup yenisini almak zorunda kalmamız daha bir heycanlıydı!

Joe ekibi Cobralarla mücadele ederken bir yandan da devletin içine sızan düşmanlarıyla mücadele ederler, filmin başında Joe ekibi pusuya düşürülüyor ve neredeyse tamamı öldürülüyor, yüzbaşının ölmesi beni şok etti, sanki her an bir yerden çıkması gerekiyormuş gibiydi, Joe'lardan sadece üç kişi hayatta kalır ve intikam alırlar, birde ölümsüz emekli asker Bruce Wills varki geçen bölümde neden Bruce wills dememe rağmen bu bölümde onu da çok beğendim. Kadro kalanlarıyla da süper;


Bir aksiyon filmi en fazla bu kadar güzel olabilirdi sanırım. Birçok sahnesinde inanılmaz heyecanlandım, sahneler çok sıra dışıydı. Bu kadar beğenmemde sanırım filmin üç boyutlu olmasının da etkisi vardır. Ama altyazı takibi cidden bazı sahneleri kaçırmama neden oldu, dublaj olayını da hiç sevmem.Her şeye rağmen kaçırılmaması gereken bir film.. 8/10

1 yorum:

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...