9 Mart 2013 Cumartesi

Hobbit: Beklenmedik Yolculuk


Yüzüklerin Efendisini ya çok sever insan, izledikten sonra hayatım değişti der ya da asla izlemez nefret eder... Arası yoktur...

Ben izlediği zaman büyülenenlerdenim, zaten bu seriyi öylesine izlemek imkansız, çünkü 2.5saatin altında bölümü yok.

Bu macerada Bilbo Bagginsin yüzük ile yolunun nasıl kesiştiği anlatılıyor. Birgün Gandalf Bilbonun evine gelir ve onu bir maceraya davet eder ama Bilbo ilk başta kabul etmez. daha sonra krallıkları ejderha tarafından alınan cücelerden 13ü bilbonun evine gelir ve hep birlikte uzun bir yolculuğa çıkarlar.Zaman zaman orglarla zaman zaman da elflerle yolları kesişir ve yüzük bir şekilde bilboya geçer. Film ejderhanın kapısında biter, bize de devamını beklemek düşer...

Birbirinden sevimli ve cesur 13 cüce bilboyla yol arkadaşlıklarında bolca sınanırlar, bilbo bir gazla yolculuğa çıktığını düşünür, cücelerse onu kendini düşünen bencil birisi olarak görürler, ancak bilbo içindeki kahramanı ortaya çıkardığında grup birbirine kenetlenir, bu şekilde anlatınca herşey çok sıradan görünüyor ama filmi izlerken o atmosferin içine girdiğinizde her macera, her kılıç sahnesi insanı alıp götürüyor... filmi bu kadar geç izlememin nedeni popüler filmlerin para uğruna zorla uzatılıp büyüsünün bozulmasıydı, ancak bu film hiçde öyle olmamış, özlediğim bir atmosferde özlediğim karakterlerin çoğunu gördüm ve devamını büyük bir heycanla beklemeye başladım...
Imdb ve sinemalar: 8.2, filmmania:9.0


3 yorum:

  1. hadiiii devamı gelsiiiin.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bende seviyorum bu seriyi. Böyle egzantirik ve kurgusu muhteşem yapımlar beni içine alıyor adeta.

    YanıtlaSil
  3. ha diyincede gelmezki böyle filmlerin devamı,pöfff

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...