2 Mart 2013 Cumartesi

Pi´nin Yaşamı Life of Pi

Nihayet izleyebildim dediğim bir film, 3D sinemada değil ama evde koltuğuma yayıla yayıla izledim...

Hindistandan Kanadaya giden bir gemi okyanusun ortasında batar, gemiden sadece bir çocuk, kırık bacaklı bir zebra, bir orangutan, bir sırtlan ve bir bengal kaplanı kurtulur. Küçücük sandalda bu kadar yırtıcı yanyana duramaz, sırtlan zebrayı ve orangutanı öldürür, kaplanda sırtlanı... Sonra çocuk ve kaplan başbaşa kalır, günlerce hayatta kalma mücadelesi verirler, sandalı paylaşmayı öğrenirler... Birlikte hayatta kalırlar...

Sıkılmadan izlenesi, tam bir haftasonu filmi... Bu arada film kitaptan uyarlamaymış, orjinali nasıldı bilmiyorum ama filmi süper olmuş, her bir sahnesi çok gerçekçiydi, çocukla kaplanın birbirlerine alışma süreçleri çok dozunda yapılmış, denizin ortasında önüme geleni yerim ama çocuk seni küçüklüğünden hatırlıyorum bi gözgöze gelmişliğimiz var seni yemeyim gibi komik ve de aşırı fantastik durumlara girilmemiş bu yönden çok beğendim...

Imdb:8.2, sinemalar:7.1, filmmania:8.0

2 yorum:

  1. Bizimde bu hafta sonu planımızdı bu film ama yerini Amour'a kaptırdı :) Çok merak ediyorum. Son cümlene bayıldım, o tarz klişeler artık pek gitmiyor, öyle olmadığına sevindim.

    YanıtlaSil
  2. umarım izleme fırsatı bulmuşsundur seda;)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...