22 Mart 2013 Cuma

The Shrine- orta derece bir korku...

Fazla beklentiye girmeden, fazla detaya kafa yormadan izlediğinizde zevk alacağınız bir film, (en son söylemem gerekeni en başta söyleyimki bu postta da fazla beklentiye girmeyin..)

Bir grup gazeteci bir kayıp vakası haberinin izini sürer ve polonyaya gelir. Köyde onları hoş karşılamazlar, ingilizce bilen yoktur, sadece okula giden çocuklar bilir... Velhasıl ormanın içinde bir sis görürler, bu çok yoğun bir sistir, aynı zamanda kayıp gencin günlüğünde en son bahsettiği ormandaki garip olay budur. İki dişi bir erkekten oluşan meraklı-bela çeken gazeteci grubumuzda önce bir kız, daha sonra diğer kız sise dalar. Cesur erkeğimiz bu sahnede sisin dışında kalır nedense. Sonra bir ölüm kalım savaşı başlar ve o cesur erkek inanılmaz cesaret gerektiren hareketlerde bulunur... Sonrası izlemek isteyenler için sürpriz kalsın...

Hemen her sahnesini tahmin etsem de, bu tahminlerimi sesli yapıp eşimi deli etsem de filmi sonuna kadar izlemeyi başardım, ve her şeye rağmen, düşük bütçesiyle bu kadar başarılı yapılan bu filmi beğendim...

İkinci kez izlediğime adım gibi eminim ama izleyene kadar hiçbir sahnesini hatırlamadım, bende herangi bir etki bırakmamış anlaşılan ki yine bırakmadı,buna rağmen puanım 6/10...

3 yorum:

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...