16 Şubat 2011 Çarşamba

Ben...

Güzel memleketimin güzel insanarından birini anlatmak istiyorum.Anlatacağım kız beni hergün şaşkına çevirmektedir.

Kızın olayı şu;aşırı enerjik , bekar (neden enerjik olduğunun cevabı bu olabilir mi?hımm büyük ihtimalle diye kendime cevap vereyim :D ),güzel,fiziği düzgün,resmi nir ortamda birçok hatun kişinin aksine yaşına uygun hoş giyinmesini bilen,koridorda herkese selam verip hatrını soran,sosyal ilişkileri güçlü,ama lafı uzatmasıyla,"hah hah hahaaaa.."larıyla insanı bunaltan,neşesi zaman zaman başınızı ağrıtan bir tip...Bilmiyorum  kaç kişi hayal edebildi ama (duyanda blogumu yüzlerce kişi okuyor sanacak ama neyse çaktırmayalım ) garip bir kız işte.Çat diye odaya dalıp konuşan biri varsa onu susturmayı başarıp yeni bir konu açıp kendi durmadan konuşup,karşısındakine nefes aldırmadan sonra hadi sonra görüşürüz deiyp odadan çıkan bir kız..O gittikten sonra oda da kısa süreli bir sessizlik olur ve ne konuşuyorduk yahu diye birbirimize bakıyoruz.Odadan ne geçti,kim geçti,bize ne oldu, o ara zaman mı durdu filmlerdeki gibi anlayamıyoruz.Kimse kızın arkasından kötü birşeyde demiyor,ya alıştılar ya da herkes birinin çıkıp birşey demesini bekliyor.

Ben yeni olduğum için hiiiiç etliye sütlüye karışmıyorum.Sessizce bir köşeden insanları izleyip sinsi sinsi onların değerlendirmesini yapıyorum.Hayata,insanlara karşı temkinliyim..Yıllar önce olduğu gibi şimdi yine insanlarla arama mesafe koyuyorum,ben istemedikçe kimse benimle samimi olamayacak,benim çizdiğim sınırları kimse aşamayacak.Bu yeni ortamda herkes iki yüzlü,birbirlerinin arkasından atıp sonra sırf bir üst mevki diye yüzlerine gülüyorlar,"peki efendim","tamam yaparım efendim",vik vik...İlk günden hatırı sayılır düşman edindim,adım asi kıza çıktı.Olsun...En azından kimsenin kıçıyla yakışık olmayan münasebetlere girmiyorum,en azından herşeye eyvallah demeyeceğimi ilk günden görmüş oldular,en azından bana bulaşırlarsa sessiz kalmayacağımı,olay çıkarmaya meyilli olduğumu gördüler...Neysem oyum ya neyse,ilk söz'üm de sıfatlarımı yazmıştım...

Amaaan nerden nereye geldim yahu,anlatacağım olay kızımızdı.

Dün bu olay kızla toplantıya katıldık.Toplantıda 15-16 kişi filan vardı sanırım.Yeni olduğum için bütün lüzumsuz olaylara beni göndermek adetlerioldu ama olsun şikayetçideğilim,değişik insanlar görüyorum iyi oluyor...Yani toplantı benle alakalı değil.İnsanlar hararetli hararetli tartışırlarken birden gözüm yanımda oturan olay kızıma (adı olay kız kaldı,neden bilmiyorum) kaydı.Hızlı hızlı birşeyler karalıyordu.Konu onlada alakalı değildi ama ne yazıyordu meraktan çatlayacaktım.Neyseki arkasına yaslandı bende röntgene başladım.Yazılanları aynen aktarıyorum (tabi hatırladığım kadarıyla);

Ben güzelliğim...

Ben iyiliğim...

Ben adanmışlığım...

Ben sevilenim...

Ben sevenim...

Ben mükemmelim...

Ben dünyayım...

Ben yaşamım...

Ben nefesim...

Ben öz'üm...

İşte yine başardı...Beni altüst etti o an...Bu nasıl bir ruh halidir,benimle alakası olmayan bu ruh halini anlayamıyorum...Mutluluğunun kaynağı bu mu acaba???

9 yorum:

  1. aşırı tepkiler ki buna çok konuşmakta dahil, bir şeyleri örtbas etmeye çalışan bir ruhun alametleridir.

    YanıtlaSil
  2. sanırım :)
    bizde kızlarla yazmıştık olay kızın yazdıklarından.

    kendimizde beğendiklerimiz ya da sahip olduklarımızı ya da olmasını istediğin şeyleri liste yapıp hayatı pozitif yöne çekiyorsun.
    güzel oluyor.
    bence sende dene :)

    YanıtlaSil
  3. kızın ruh halini sevdim aslında,sadece frenlemek ve insanları bunaltmamak lazım...mushill yazmasamda gün içinde aklımdan geçireceğimden emin olabilirsin,ben şöyleyim ben böyleyim diye,kendime habire gaz vericem bakalım nolcek ;)

    YanıtlaSil
  4. gaz anlamında değil ki :)
    düşünceler güzelleşsin diye.
    ama yazmasanda düşün sen, güzelleşir o zaman da :)

    YanıtlaSil
  5. Bence evet, sebebi bu :)
    Ama "öz" olduğuna inanıyorsa, sınırlarının da farkına varmalı bence :)

    YanıtlaSil
  6. :):)Valla ben böle bi tip düşünemiyorum.:)Kağıda böyle şeyler yazsam iyi gelir miki:)Bilmiyorum şu reklam repliği uyar bu duruma oneo o ne özgüven o:):)

    YanıtlaSil
  7. yaz huyumcum iyigeldiği kesin ;)

    deep tekrar teşkürler ;)

    francesca kızın sınır tanımadığına kalıbımı basarım,ama hergün bizim odaya gelip saatlerce nefes almadan konuşmaya devam ederse kızın kafasına basacam haberi yok :))

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...