24 Şubat 2011 Perşembe

Mim-i haYaL-5

Bugün mutluyum dostlar,nasıl olmayımki iki ödülüm ve iki mimim var;çok sevgili,pek muhterem negzel ve deep hem beni mimlemişler hemde ödüllendirmişler...

Onlara hediye vermeye karar verdim;yandaki tatlılardan ikram edesim geldi,bugün sevgi pıtırcığı modundayım,şimdi görüp canı çekenler de olabilir,hadibakalım çekinmeyin birer tane alın,bende bunlardan daha çooook var ;)







Mim konumuz şöyle;


Gün içerisinde gerçekleşirse şok olacağın şey?
Beni şok etmek oldukça zordur.Ama patronumuz hadi kızlar bugün erken gidin derse şubecek düşer bayılırız ;)

Gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Beğendiğim ve cebimdeki parayla alabilecğim herşey aklıma düşer,almazsam çatlarım...

Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Tatlı,kola,dondurma ve çok acıktığım anda herşey için diyet bozarım...O yüzden diyet yaparken çok acıkmadan az az yerim ben ;)

Kendine en çok yakıştırdığın renk?
En çok kesinlikle siyah ama genelde sarı hariç her renk bana yakışır (bu konuda kendini beğenmişliğim tavandır :P )

En sevdiğin takın?
Nişanlımın aldığı bütün takıları seviyorum,onun dışında benim aldığım pek bi takım yoktur,sanırım takı takıntım yok,hımmm kendime şaştım şimdi azcık...

Takıntın?
Gecetuvalet için uyanmaktan korkarım,gecenin bir yarısı tuvalete gitmek benim için ölümdür,o yüzden yatmadan önce su,çay içmem,sulu meyva yemem,ve mutlaka bir-iki kere tuvalete giderim.Kendi kendini korkutan küçük kız çocuklarında bir farkım yok sanırım.Bide kalkmışsam o saatlerde kesinlikle aynaya bakamam..Yatmadan önce mutlaka dişlerimi fırçalarım,es geçtiğim gün yoktur.Bir kitabı okumaya başlamışsam sevmesemde onu bitiririm,asla yarım bırakamam...Şimdilik bu kadar....

Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?
Çok var aslında,ama iyi günümde olmam lazım,yoksa tek harf çıkmaz ağzımdan...

Solunda ne var?
Odamı teyzemle paylaşırım,o yüzden solumda onun yatağı var...

Sadece huyumcum seni mimliyorum ;)

3 yorum:

  1. Cevaplar, resimler ve tatlılar süper:))Aldım yedim farzet:)

    YanıtlaSil
  2. Bu mim yapmıştım canım teşekkür ederim genede.):):)

    YanıtlaSil
  3. negzel saol şeker ;)

    huyumcum çok tembel tenekesin yahu ;)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...