9 Şubat 2011 Çarşamba

Mim-i haYaL-4

Hangi çizgi film kahramanı olmak isterim ?

Çok düşünmeme gerek yok sanırım,küçükken yiğenlerimle herbirimiz faklı bir rengini seçerdik,ben kırmızı power ranger olurdum,cinsiyetlerimiz farklıydı ama olsun,önemli olan dünyayı korumak,böyle ulvi bir görevde cinsiyet ayırımı yapmanın sırasımı :P

Bir ranger olamazsam kesinlikle bir ay savaşçısı olmak isterdim;savaşan hatunlar hep ilgimi çekmiştir,içinde birazda romantizm olunca offf çizgi film çizgi film olmaktan çıkar benim bir numaralı hayallerim olur ;)

Ya da vazgeçtim,hırs gözümü bürüdü,önümü göremiyorum,hepsi birden olmalıyım,acayip kaslarım olsun,uçabileyim,suyun altında nefes alayım,transformars a dönüşeyim,çok elastik olayım,üfleyim herkes atomlarına parçalansın,çok zeki olayım icatlar yapayım,elimden kolumdan ateşler çıksın,cisimlerin içini görebileyim,en güçlü ben olayım,en yenilmez ben olayım,tek kahraman ben olayım....muhahahah :D

Söylenenleri duyabiliyorum:"hadi len zipzop sende olsa olsa aç gözlü kötü bi karakter olur " :P

8 yorum:

  1. ben şirine olurdum hahah :) şila da hoş ama heeman le takılırdıkD:D.:D

    YanıtlaSil
  2. bütün kızlar ay savaşçısı olmak istiyor.

    YanıtlaSil
  3. :)))
    Hepsi güçlü karakterler. Demek ki Athena olmak istiyorsun sen :)

    YanıtlaSil
  4. Birde bana diyo birini seç diye:)Seçilmiyorki her birinin yeri ayrı.Ay savaşcısını bende çok severdim.Simokinli şovalye falan okuldan eve gelir yetişirdim onu izlemeye.:)

    YanıtlaSil
  5. ay bak şirineyi unutmuşum! koca köyde tek kız olmakda bayağı popülarite demek,o da hoş olurdu ;) mühendislikte okumak gibi :D ama kestirmeden athena da olabilirmişim fikir için saol francesca öptümm

    YanıtlaSil
  6. ay savaşçısı yakışır sana!

    YanıtlaSil
  7. Power Rangers'ı görünce gülümsedim bi' an. Küçükken ataride oynardık bunu (:

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...