28 Şubat 2011 Pazartesi

İşte Ben...

Çok laf etmiycem,söyleyeceğim şudur ki;blog temamı değiştirdim,karmaşık bişey yaptım,çünkü içimde karmaşık...

Titanik'in hayatımda çok özel bir yeri vardır;ilk sinema filmimdir...Hatta ikinci sinema filmimde odur...Beni hayalini bile kurmaya cesaret edemediğim çok uzak diyarlara götüren filmlerden biridir...

Hayatta,zaman zaman,ve aslında hala keşke o gemideolsaydım da bende batsaydım dediğim çok olmuştur...

Hayat üzerine ağdalı laflarla söyleyecek bir kamyon lafım var...Ama susuyorum...

Bu görüntü karğaşasının bir karesine sığınıp,herşeyden kendimi soyutlayıp kendime vakit ayırıyorum...

Bu mod bir süre devam eder...

Dipnot:tecrübelerim derki,mod kargacık-burgacık halim kalıcı değildir,uzun sürmez....

6 yorum:

  1. Hmm karmaşık gördüm seni.Geçecek bugünlerde

    YanıtlaSil
  2. tamam tamam uzun sürmesin bence de geçer geçer karışmasın kafan hayatın, ama tema güzel, titanik ilk gittiğin film ha, biliyo musun o filmde çok çişim gelmişti benim :)

    YanıtlaSil
  3. bloglar kapanıyor.
    hemen wordpress'e geç

    YanıtlaSil
  4. post yazcam şimdi okursun.

    YanıtlaSil
  5. yaaa eski hali daha güzeldikinaa!,, yani edomuzu görüp iç geçiriyodukk!! :):):):)
    olsun bu da güzel ama içindeki karışıklıklar geçsin son bulsun önemli olan tek şey bu sonucta, dimi ama?

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...