10 Temmuz 2012 Salı

Kaynana Dedikodusu

Olayın kahramanları ben değilim neyse ki, benimki başka bir postun konusu olsun, ama bu seferlik başrolde yeni dostum ve kaynanası var...


Daha bir yıl bile olmamış yeni dostum Star evleneli ama bir dokun bin ah işit cinsten. Eşi hepimiz nefret ettiği annesinin ağzının içine bakan tiplerden, her gün birkaç kez telefonda görüşüp karşılıklı yaşantılarını bütün detaylarıyla birbirlerine özetlerlermiş... Kadın uzaktan bunların evini kontrol etme çabasındaymış, uzaktan dediysem balkona çıkınca birbirlerinin evlerini görebiliyorlar. 


Haftada bir gün gidiyoruz dedi Star, ama kaynanaya yetmiyormuş bu, neden birkaç kez gelmiyorsunuz diye surat yapıyormuş, o surat yapınca bizim kızın eşine ona surat yapıyormuş... Haftada bir neyine yetmiyor kadın, aynı eve çıksaydınız bari!!!

İşin iğrenç bir diğer kısmı hatun oğlunu çok pışpışlamış, mesela erkenden kalkar kahvaltı vs hazırlarmış, çocuk uyanınca direk sofraya otururlarmış, şimdi bizim kız kahvaltıyı geciktirince kavga ediyorlarmış, 1 ay küsüp konuşmadığını biliyorum dedi bana Star kocaman masmavi gözleri ağlamaklı... Bu nası birşeydir yaa, kahvaltı gecikti, abur cubur yemeye evde birşey yok diye 1 ay küsülürmü!!! O zaman kızı çalıştırmayacaksın beyfendi!!! Ev hanımı olacak,kahvaltıyı, akşam yemeğini zamanında yiyeceksin, kız akşama kadar sana abur cubur kek pasta vs yapacak!!!


Düşündükçe kızıyorum yaaa, daha bir yıl bile olmamış evleneli...


Kaynana bide meraklı çıkmış, kıza cinsellikle ilgili sorular sormuş, ben kendi annemle bile bu kadar konuşmak zorunda kalmadım diyor... Kız evlendikten sonra iki kere sistik olmuş, o zamanlarda ileri geri birsürü sormuş, garibim o kadar mahçup ki....


Offf anladık oğlun çok kıymetli,anladık oğlunu seviyorsun ama biraz sus be kadın!!!

5 yorum:

  1. sevgili filmmania;
    starin isi cok zor
    kendi onceki yasantim aklima geldi
    isi cooook zor
    ya uycak
    ya uydurcak
    ya da .......
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. neden öyle bir erkekle evlenmiş ki arkadaşın.
    çocuk gibi.
    eşine biraz büyümesini söylesin.
    :)

    toplu film yazıları da var.
    görüşürüüz.
    :)

    YanıtlaSil
  3. benim merak ettiğim bunlar iki günde mi tanışıp evlenmiş. arkadaşın evlenmeden önce hiç mi farketmemiş böyle bir kaynanası olacağını yada adam kızı süper ev hanımı mı sanıyormuş?

    YanıtlaSil
  4. YüReKTeN DaMLaLaR: star şimdilik uydurma dönemimde ama bu şekilde uzun süre dayanacağını sanmıyorum, kendine güvenen güçlü ve aklı başında bir kız, umarım sonunda üzülmez...

    deeptone: neden böyle bir erkekle evlenmiş sorusuna cevabım yok malesef, aslında ben erkek tarafıyım ve çocuğu gözü kapalı tavsiye ederdim eşe dosta ;)

    nsnr: 1.5 yıl sevgililik dönemleri olmuş ama işte anlayamamış çocuğun bu kadar takıntılı ve ana kuzusu olduğunu... erkeklerse (genelde) bütün bayanları jetgillerdeki robot hizmetçi rosie sanıyorlar...

    YanıtlaSil
  5. hımmmm yanlış tavsiye olurmuş ama.
    :)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...