14 Temmuz 2012 Cumartesi

Kusursuz Soygun - Fool Proof

Aksiyon sevenler için mükemmel bir film postudur bu!


Film Kevin, Rob ve Sam adında üniversiteden çok iyi arkadaş üç kişinin hikayesi. Bu üç kafadarın en büyük hobileri gerçek hayata geçirmedikleri soygun planları yapmak...


Ya bir gün bu planlar kötü kalpli birinin eline geçerse ve bizim plancı tayfasını kendi için çalışmaya ikna etmek isterse... 


Dostlukları ne kadar sağlamdır, birbirlerine ne kadar güvenebilirler, filmde bunu test ediyorlar...


Film konusuna çok girmek istemiyorum, çünkü kurgusunun benzerleri olmasına rağmen başarılı bir aksiyon filmi...


Sinemalar Puanı 8.4/10
IMDB Puanı 6.6/10
fiLmmAniA Puanı 8.0/10


dipNOT: filmde dişi başrolün yumruklarını sıkıp yumruk atıp atmama arasında kaldığı bir sahne var, o sahneyi ve devamını çok beğendim... ve ayrıca imdb puanı bana düşük geldi, nerden o kadar puan kırdılar anlamadım...

3 yorum:

  1. yazdıklarım öykü biliyosun değil mi.
    başlıkta, etikette öykü diyor ya.
    :)
    kafası karışık kız hımmm.
    :)

    YanıtlaSil
  2. aklından bir sayı tut var blogumda yazmıştım. toplu kitaplarda.
    :)

    YanıtlaSil
  3. bunu izlemedim izleyim.
    sırada batman var.
    :)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...