24 Temmuz 2012 Salı

Labirent


Bu aralar bizim evde Türk filmleri şenliği var. Son izlediğimiz filmden sonra ikinci bir Türk filmini kaldıramam diye düşünüyordum ama bu film beni oldukça şaşırttı; Timuçin ESEN ve Meltem CUMBUL varsa izleyebilirim sanırım diyerek başladım ve bakın klasik o yorumu yaptım bende, insan önyargılı olduğu konularda tutunacak bir dal arıyormuş, bu filmde Timuçin&Meltem oldu...


Filmin konusu terör sorunu ve istihbarat örgütü merkezinde bir grup istihbaratçının labirent koridorlarında asayişi sağlamaya çalışırken kelle koltukta çalışırken başlarından geçenler...


Konusu tahmin edilebilir, artık sıradanlaşmış bir konu ancak yapım süperdi. Paraya kıyınca, doğru insanlarla çalışınca demek ki oluyormuş. İstihbaratçıların gerçekten ne kadar zor şartlarda çalıştıkları, normal bir aile kurmalarının imkansız olduğu etkileyici bir şekilde işlenmiş...


Oyuncuların performansları ayrıca altı çizilmesi gereken bir konu, Meltem'in aksiyon sahnelerine bayıldım, Timuçin'in bir şek yapmasına bile gerek yok, sinirli sinirli yürüsün yeter, rolü cuk oturmuş ona...


Sinemalar Puanı 7.6 ama ben düz hesap helalinden 8.0 veriyorum...

1 yorum:

  1. henüz izlemedim ama meltem iyiymiş diye duymuştum izlerim.

    eğer izlemediyseniz "gelecek uzun sürer" son yılların en iyi türk filmi.
    bir de aynı yönetmenin "sonbahar" da öyle.
    sinemamız için çok farklı bir yönetmen özcan alper.
    :)
    blogumda tonla türk filmi var.
    ordan seçebilirsiniz.
    :)
    bir de hokkabaz var örneğin.
    :)

    YanıtlaSil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...