10 Temmuz 2012 Salı

Hayatının Seçimi_The Ledge

Geçenler izlediğim güzel bir film vardı, birçok sinemada halen gösterimde olsa gerek, neden onun hakkında bir post yazmadığım konusunda bir fikrim yok, üstelik oldukça beğenmiştim filmi..


Türüne dram/gerilim derler ama bence buram buram yasak aşk!!


Başrol oyuncusuna bakıp "abi Liv Tyler varsa kesin izlerim" diye sadece erkekler demiyor emin olun, bende sırf o hatun için izleyim bari dedim...


Hemen her filmin bir felsefesi olmuyor, vermek istediği bir mesaj olmuyor. Ama bu filmde inananla inanmayan arasında aslında hangisinin daha iyi inanan olduğuna dair ikilemlerin çok olduğu, uçlarda bir ateist ile inançlarına körü körüne bağlı bir adam arasında kalan kusursuz saf güzelliğiyle Liv Tyler... Beklentilerimin üzerinde oyunculuklar...


Seven bir erkeğin gidebileceği uç noktalar...


Film içinde aslında öne çıkan yasak aşk hikayesi dışanda bir aşk daha var ki o da tartışmaya çok müsait... O geri planda işlenen konu kendi başına bir film konusu bence ve filmi bu kadar beğenmemin en büyük sebeplerinden biri bu. Biliyorum bir çok insan konusunu görünce bile bu filmi izlemeyecektir, ama bence kurgu harika...


Film bittiğinde üzgündüm, kafamda bir sürü soru işareti vardı, acaba ben ne yapardım diye kendime sormaktan kendimi alamıyordum ve kızgındım ama neye??


Konusu hakkında bayağı ipucu yazmışım ekstra bir şey yazmaya gerek yok sanırım... Bu filmi ya çok beğeneceksiniz ya da etik olmayan bir çok şeyi normal göstermeye çalışmışlar, bize böyle şeyler gelmez deyip nefret edeceksiniz... Ama mutlaka içinizde bir şeyleri sorgulayacaksınız...


Sinema Puanı 8.0/10 
IMDB Puanı 6.4/10
fiLmAniA Puanı 8.5/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...