23 Temmuz 2012 Pazartesi

El Yazısı

2012 yapımı bir film, oyuncu kadrosu fena değil, sırf şu oyuncu için izledim tarzında bir yorum yapmam gerekirse, eeeee hımmm çok beklersiniz yapmıyorum... Bodoslama dalmak diye bir şey var ya işte öyleydi. Aslında Türk filmlerine karşı önyargılıyımdır, bu tarz filmleri izleyince de "ah işte yine haklı çıktım, bu filme harcadığım zamanda büsürü .... yapardım" şeklinde milyonlarca cümle kurarım içimden-dışımdan... Yine öyle oldu malesef...


Film verilemeyen mektuplar üzerine, aslında konusunu sevdim ama işleniş şekli çok sıradan, çok sıkıcıydı... Romantik-komedi yapmaya çalışmışlar ama olmamış, ne çok duygusala bağlıyorsunuz nede tebessüm etmenin ötesine geçebiliyorsunuz...


Sinemalar puanına baktım; 8.2 vermişler ama yorumlar feciiii... O puanı kimler verdi bilmiyorum...Benim puanım 5'i geçmezdi...


 Filmin konusunu bütün forumlarda şu şekilde bulacaksınız; Kasabanın eczacısı Zeynep ani bir kararla evlilik hazırlıklarına başlar. Genç Ahmet, yakındaki köyden sevdiği kızı kaçırmayı plânlamaktadır. Afacan Ragıp, Eczacı Zeynep’e naif bir aşk mektubu yazar. Kasabanın ilk yabancı öğretmenini karşıladığı günde, umut dolu bu üç hikâye giderek iç içe geçer. Açıkçası kendim bir özet yazmaya üşendim...


Bu tarz filmleri sevenler olduğunu biliyorum, aksiyon, gerilim, entrika yok, yumuşak yumuşak, sakin sakin ilerliyor film; televizyonu açın ve bir gözünüzle takip edin, diğer gözünüzle başka şeyler yapın; mesela kitap okuyun, kafi ;)

6 yorum:

  1. izlemedim. konu ilginç gibi.
    bi deeee bilirsin kızlar yazdıkları mektupları göndermezlermiş.
    :)
    izlemeyim. sakin filmleri severim ama tek güzel izlencekler pufff boşver.
    :)
    bi de yanıtlamıştım seni.
    :)
    hiperaktif diilim.
    çok sakin ve yavaşım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazılarını okurken ben öyle bir enerji alıyorum, hani yaramaz çocuklar olurya, konusurken o kadar hızlı konusurlar ki bazı kelimeleri yutarlar,işte öyle hissettim,bilmiyorum .. :)

      Sil
  2. ya baksana, şu yorum doğrulamayı kaldırsana. çok sıkıcı yaaaaa.
    :)
    uzun uzun yorum yazdıktan sonra bak örneğin az önce, ardından şu yorum doğrulama şeysi gelince kötü oluyooo. bi de hiç bi yararı yok kiiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir arkadaşım daha söylemişti, unutmuşum, kaldırdım sanırım :S

      Sil
  3. merak ettim aslında ediyordum da artık daha da bş merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bu merak basımıza her işi açan, bende merak ederek izlemeye başladım, sonuç pehh

      Sil

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...