10 Temmuz 2012 Salı

Baskın-13 (Assault On Precinct 13)

Bu aralar benim açımdan işler kesat, izlemeye değer film bulamıyorum... 


Adım çıkmış filmmania'ya inmez sekize misali, herkes arayıp ne izlemeleri gerektiğini soruyor. Normalde insanlara cevap vermek benim için sıradan ve zevkli bir iş-uğraş-hobi. Ancak bu günlerde önerecek film bulamıyorum...


Dün annem aradı, canımcım hemen bir film buluyorsun ve geliyorsun diye ferman gönderdi, gönderdi de annecim yok film dedimse de inandıramadım. Gittiğimde birlikte seçelim dedim ve açtım bir online film izleme sitesini... İşte aile boyu seçimimiz;


Başladık izlemeye... Beşinci dakikada yeğenim biz bunu izledik, hatta sizde izlediniz dedi ve bütün büyüyü bozdu. Ama biz sahneler tanıdık gelse de çocuğu azarlayıp susturup izlemeye devam ettik... Aksiyon filmlerinde sahneler birbirine benzer diyerek birbirimizi teselli ettik. Filmin sonlarına gelince herkes birer birer itiraf etmeye başladı. EVET BİZ BUNU İZLEDİK!!! Hayatta en sevmediğim birkaç seyden biridir bu, aynı filmi tekrar izlemek ( Titanic'i sinemada 2 kere izledim, o ayrı ;) ) Bu filmi sonuna kadar hiç izlememiştim, neyseki sonunu gördüm... 


Konusu kısaca şöyle; yılın son günleri, dışarısı kar-kıyamet, bir karakolda iki polis bir sekreter nöbetçi, bu karakola bir geceliğine birkaç suçlu getirilir, sabaha kadar onları karakolda tutmaları istenir, nöbetçi polisler ekip azlığından bu işin altına girmek istemezler ama başka çareleri yoktur, hava kötü kimse bir yere gidemiyor... Suçlulardan biri polis katilidir, peşinde onu öldürmek isteyen bir grup vardır, filmin adından da anlaşılacağı gibi baskın yerler, bizim cesur mu cesur nöbetçi polislerle azgın mı azgın sekreter karakolu savunur... Ama nasıl???


Aksiyon sevenler için güzel bir film, bende sevdim hani ;)


Film için puanlar şöyle;    Sinemalar Puanı8.1/10
                                      IMDB Puanı 6.3/10 
                                     fiLmmAniA Puanı  7.0/10


 dipNOT: filmin konusuna başka sitelerden konusuna bakarsanız ıcığı-cıcığı her şeyi özetlemişler bence yapmayın, gerçi bende az anlatmadım affola..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hey sen! okuyup geçme,yorumunu miras bırak bana...